Make up

Mascara Lumene Sensitive touch

22:58eliasteea

În căutarea rimelului perfect am încercat multe variante, bune și super-bune, dar de regulă, multitudinea te tentează așa că nu am reușit să-mi fac un favorit pe care să-l cumpăr din nou și din nou.
Intenționam demult să-l încerc pe cel de la Lumene pentru că am auzit multe păreri pozitive și iată-l testat.




L-am ales pe Sensitive touch pentru că e conceput special pentru ochii sensibili È™i pentru persoanele care poartă lentile de contact (eu mă număr printre acestea). Acesta conÈ›ine extract de coacăze È™i apropo, are o componență destul de ”friendly” aÈ™a încît nu cauzează iritaÈ›ii atuni când este îndepărtat È™i nu necesită efort pentru că este È™i ”easy wash”.
Mie mi-a plăcut È™i periuÈ›a sa ”de miniatură” ideală chiar È™i pentru genele inferioare. Este adevărat, pentru a obÈ›ine gene cu un volum colosal va trebui să insistaÈ›i un pic, pe mine însă, pentru un machiaj zilnic mă aranjează din plin.


Necăutând la toate avantajele are însă È™i un neajuns È™i anume - fiind ”easy wash” , este destul ca pe ochi să nimerească o picătură de apă È™i rimelul va curge. Nu pot să îl critic pentru aceasta aÈ™a cum nu este conceput ca rimel waterproof, însă aceasta constituie un mic minus. ÃŽn rest. aÈ™ spune că este la moment preferatul meu!
Voi ce credeți? Cine l-a încercat?

S-ar putea sa iti placa si

0 коммент.

Formular de contact