Îngrijirea tenului Make up

Crema CC de la Elmiplant

23:37eliasteea

Eu am început să folosesc creme nuanțatoare încă pînă a încerca primul fond de ten și de fapt, până în prezent dau preferință unor  BB, CC creme sau unei creme nuanțatoare / tinted moisturizer.

Cremele nuanțatoare au o formula ușoară si hidratantă, ce lasa tenul să respire, oferindu-i protecție  împotriva acțiunii razelor solare, lasând pielea strălucitoare și oferind în acelasi timp un machiaj natural.
Practic, fie vorba despre beauty balm (BB cremă) sau CC (color corection cream), acestea îmbină în sine proprietățile unui fond de ten și a unei creme hidratante, astfel pot fi utile celor ce vor să economisescă timp sau doresc un machiaj foarte lejer.
 

Eu le ador pentru că arată absolut natural, doar uniformizând nuanța tenului și conferindu-i o culoare sănătoasă. 

Despre crema CC de la elmiplant am aflat de pe bloguri încă până a vedea-o la noi pe rafturi și văzusem doar păreri pozitive, ceea ce m-a ”cumpărat” și convins. Astfel, cînd am avut de ales ce să mai încerc (după ce o terminasem pe cea de la Garnier) nu am stat mult pe gânduri, și am ales să o procur pe aceasta.  






Nu am mai înceract până acum nimic de la Elmiplant (Farmec), care este apropo un brand românesc, iar ceea ce m-a determinat să aleg CC-ul de la ei  a fost fără îndoială aspectul că este paraben free (fără parabeni) și  (după cum promite producătorul) extractele naturale.
Părerea mea despre cremă este una destul de controversată însă. În primul rând, nuanța cea mai deschisă nu se potrivește tenului meu (mă rog, nu pot să mă plâng anume pe Elmiplant pentru aceasta așa cum rar găsesc o cremă atât de deschisă pentru tenul meu alb-ca-zăpada) , dar oricum, după ce o uniformizez se adapteză cât de cât.
Mi-a plăcut textura lejeră care nu încarcă pielea, în plus este destul de hidratantă, eu nu folosesc înainte de ea nici o cremă și pielea mea se simte destul de ok.  De asemeni, are un SPF 20 ceea ce o face perfectă pentru vară. Puterea de acoperire este una medie spre mică - pe mine mă aranjează așa cum nu am imperfecțiuni mari și prefer un finish  natural- satinat. Pentru cei care doresc o acoperire mai puternică  nu aș recomanda-o.
Pe față are un aspect destul de shinny, mie îmi place pentru că face tenul să arate oarecum sănătos, dar pentru cei cu o piele grasă sau care doresc un aspect mat nu se va potrivi probabil.
Ceea ce nu mi-a plăcut cel mai mult la acestă cremă este mirosul ( o fi extractul 100% ”natural” de gutuie? :D)  care este destul de persistent. Sincer, ar fi fost perfectă dacă nu era într-atât de parfumată! Unora poate le poate place (mama mea a deschis-o o dată și i-a plăcut mirosul), pe mine însă mă irită la culme.
Așadar, pe mine mă aranjează totul cu excepția defectului mai sus menționat și persistenței cam mici -  e destul să cadă o picătură de apă sau să transpirați și crema va ”dispărea” în acel loc, dar acest aspect este și normal pentru un CC care este foarte lejer . Așadar nu vă recomand să plângeți ( de bucurie sau nu, whatever) dacă aveți CC de la elmiplant pe față :D
P.S.  Apropo de plâns - nu încrcați să o aplicați sub ochi! (dacă cineva s-ar fi gândit) pentru că poate cauza iritații (datorită filtrelor SPF pe care le conține).

S-ar putea sa iti placa si

0 коммент.

Formular de contact