Îngrijirea tenului

Tested & liked. Planeta Organica ocean clay face mask

20:40eliasteea




După cum v-am promis, vin astăzi cu un review la masca de la Planeta Organica menţionată într-o postare anterioară. Ce să zic...dragoste de la prima vedere aplicare!

Ca să vă explic de ce nu de la prima vedere, ataşez o imagine cu borcanul deschis :) după cum vă daţi bine seama, minunăţia asta vă va transforma pe 10 -15 minute într-un Shrek sau Fantomas, dar rezultatul merită "sacrificiul".



Din promisiunile producătorului: "Masca îmbogăţită cu minerale şi microelemente,benefice pentru piele curăţă în profunzime, reduce aspectul porilor dilataţi, normalizează producţia de sebum. Obţinută de la o adâncime de mai mult de 10 metri, argila de mare are proprietăţi de detoxifiere şi absorbţie, contribuie la "saturarea" pielii cu oxigen. Extractul de ceai verde de Tibet îi redă fermitatea, sporeşte elasticitatea, energizează pielea şi uniformizează nuanţa tenului". 



În afară de cele din descriere masca mai are zeci de ingrediente, toate de origine naturală!

Aceasta este destinată tenului gras şi celui combinat, dar pot să zic că este potrivită şi în cazul în care aveţi nevoie pur şi simplu de o curăţare şi detoxifiere pentru tenul mai uscat sau sensibil. Am remarcat că aceasta nu usucă deloc, nu oferă senzaţia de strîngere ci din contra, pielea se simte destul de hidratată şi plină de enrgie.

Mod de folosire: Se aplică pe pielea umedă şi se lasă timp de 10 minute, după care se clăteşte cu apă.
Masca are o consistenţă asemănătoare cu...hm, plastilina. Este recomandabil să o aplicaţi aşa cum "scrie cartea", eu am încercat să o aplic pe pielea uscată şi este cam dificil şi consumă mult din produs.
La capitolul miros - e "pentru amatori". Ceea ce simt eu cel mai proeminent sunt note de eucalipt sau cedru. Nu că "m-aş da în vînt" după el, dar pe mine cel puţin, nu mă deranjează deloc, din contra, îmi oferă o senzaţie de relaxare. După aplicare,în timp ce o ţineţi pe faţă, masca are un fel de efect de încălzire (foarte uşor), care de asemeni este destul de plăcut.

După folosire pielea este foarte catifelată şi moale, porii într-adevăr se întrezăresc mai puţin, petele sunt atenuate iar orice imperfecţiuni diminuate considerabil. Evident, nici urmă de luciu gras.
Eu mă declar absolut mulţumită din plin de aceasta şi cucerită din ce în ce mai mult de cosmeticele organice :)

S-ar putea sa iti placa si

0 коммент.

Formular de contact