Produse pentru corp

Viorica cosmetic. Review: cremă pentru mâini şi unghii

15:01eliasteea

În urma rebranding-ului companiei, am auzit tot mai multe păreri bune despre "Viorica". Într-adevăr, ambalajele au devenit mult mai atrăgătoare,sortimentul de produse a fost lărgit iar magazinele au devenit mai chic. Tentant nu? În plus, cosmeticele se poziţionează ca naturale, cu uleiuri şi extracte de plante autohtone.

Prima (şi unica,de altfel) experienţă în folosirea cosmeticelor "Viorica" am avut-o, ca şi mulţi din generaţia mea cred, în copilărie. Evident, pe piaţă nu exista aşa diversitate ca acum, aşa că mamele noastre cumpărau "ce era"  şi în categoria asta intra şamponul de la Viorica, fondul de ten "Балет" şi "детский крем". Nu mai ţin minte ce prezenta în sine, nici cum mirosea, doar  sticla aia, de culoare vişinie cu capac alb şi cu logo-ul de atunci.
De dragul nostalgiei şi din interes ( sau mai bine zis, în imensa speranţă  că "ai noştri au început să facă ceva într-adevăr bun") am vrut şi eu să mă împrietenesc cu producătorul autohton.
Nu am luat mare lucru de la ei, eram în trecere cu cineva, şi pomenindu-mă în magazin, de ce să nu încerc ceva? În coşul meu au nimerit două produse care niciodată nu vor fi de prisos: o cremă şi un gel antibacterial pentru mâini.




Voi începe cu partea pozitivă  preţul  accesibil al cosmeticelor.Crema de mâini m-a costat 21 de lei, gelul în jur de 8-9 lei (este şi în volum mai mare, în jur de 30 de lei). Ambalajul seriei cosmeplant arată destul de drăguţ. Mirosul...aş zice că e pentru amatori. Mie îmi aduce o tentă oarecum "rusească" ieftină. 
Producătorul ne promite: crema hidratează şi hrăneşte ideal pielea, are efect regenerator, întăreşte şi albeşte eficient unghiile. Really? Cu 21 de lei voi avea nu doar mâini catifelate dar şi unghii miraculos de rezistente? Sună promiţător, dar nu s-au întîmplat nici un fel de miracole. Maximum la ce ne putem aştepta este o hidratare de scurtă durată. ( mi-am zis că "merge" pentru hidratarea mâinilor pe parcursul zilei, în geantă sau în sertarul mesei de la birou).
Între timp, am mai examinat ambalajul şi am mai dat de încă o surpriză: componenţa. Vă atenţionez, amatori ai cosmeticelor organice sau paraben-free: acest produs nu este pentru voi!!!
Eu mă poziţionez undeva "între", nu pot afirma cât de periculoşi sunt parabenii, şi mai înţeleg că multe produse care au etichete ţipătoare gen "paraben-free" conţin alţi conservanţi dăunători cum ar fi Phenoxyethanol- ul. Am început însă să folosesc tot mai multe produse organice, deşi merită să menţionez că acestea nu i se potrivesc oricui, cuiva îi fac bine, cuiva nu. Dacă sunteţi alergici, ca şi mine, ştiţi bine că şi ingredientele naturale pot provoca într-o măsură identică cu cele de origine chimică alergii. Totuşi, încerc să mă feresc, pe cât este posibil de cei mai principali iritanţi chimici şi de acele componente, care pot avea efecte negative în timp. 
 În ce priveşte exemplarul nostru , pai bine, brandul "cosmeticelor naturale" face creme cu liste de câte 5 tipuri de  parabeni. Sinceră să fiu, nu îmi mai aduc aminte să fi văzut atât de mulţi în vre-un produs şi asta mi-a scăzut cu mult dorinţa de a o folosi şi într-o măsură şi mai mare, dorinţa de a mai încerca cremele da faţă sau altceva.
Gelul - de la care nu aveam nici un fel de expectanţe (la ce poţi să te aştepţi de la un germ killer?să dezinfecteze şi să nu usuce, cam atât) a reuşit şi el să mă dezamăgească. Aroma "de romaniţă" pare-mi-se e oribilă să nu mai menţionez că după mine, aduce a urină.
Nu vreau să critic totalmente Viorica. Probabil, nu e mai rea decât alte mărci cosmetice din comerţ gen "Чистая Линия" sau altele similare, din aceeaşi categorie de preţ. Poate am avut aşteptări mult prea mari. Poate încă, merită să mai încerc ceva ca să îmi formez o părere completă (la urma urmei, review-ul a fost doar pentru aceste produse) măcar aşa, de dragul experimentului. Cert este faptul că, am vrut să mă împrietenesc cu produsele cosmetice autohtone. La moment, încercarea mi-a eşuat, dar cel puţin am încercat. 




S-ar putea sa iti placa si

0 коммент.

Formular de contact