Îngrijirea părului Parfum

empties#1 Produse terminate în luna iunie

22:37eliasteea

Cu întîrziere,puțin, iată produsele terminate de mine în luna iunie:


Sampon Organic Shop ”Milk Organic” - a fost primul șampon fără sulfiți luat de mine ever. Nu am rămas prea încîntată, probabil din cauza capitolului ”miros” și spumă. În rest e ok, dar nu l-aș mai recumpăra la sigur.

Loțiunea tonică de la Garnier - bună! M-a cucerit la drept vorbind. Lasă o senzație foarte plăcută și fresh pe piele, fără a fi lipicioasă. Mirosul îmi place, volumul e destul de mare. Aș recumpăra-o.

Spray pentru igiena intimă de la Avon- e destul de ok, un avantaj este dimensiunea compactă astfel poate fi cu ușurință purtat în geantă.

Spray pentru păr de la Dr. Sante - un produs cu o istorie interesantă. L-am luat pur din interes pentru că ” îmi făcuse din ochi” de pe raft. Sincer, nu mă așteptam la nimic bun de la un produs care costa 39 de lei, chiar la nimic! Dar, trebuie să recunosc, am rămas plăcut surprinsă când l-am încercat! Își face într-adevăr treaba, lasă părul lucios și ușor de pieptănat. Dacă ne uităm la componență, și ea este destul de îmbucurătoare (conține unt de shea , keratină și multe altele). În gamă mai sunt 2 spray-uri, din review-uri am înțeles că nu e prea mare diferența între ele dar le-aș încerca.

Spumă de la Oriflame pentru stimularea creșterii părului - ”rățușca cea urâtă” a listei. Efect - 0. Nici nu știu ce să mai adaug. O simplă spumă pe care o ungi pe păr și...atât.

Cremă Foot works de la Avon - destul de grasă, în schimb își face bine treaba. În cazul meu s-a arătat eficientă împotriva pielii foarte uscate.

Parfumul ”Little Black Dress” tot de la Avon - a fost cândva unul dintre preferatele mele (și aceasta nu e prima sticluță) dar pînă am terminat-o pe aceasta, la drept vorbind m-am cam plictisit de această aromă, la care se mai adaugă și faptul că pe timp de vară mi se pare cam prea ”greoaie”. De accea merge ”la coș”.

Spray pentru corp de la Avon - acum nu am mai văzut seria respectivă cu portocale și scorțișoară. Eu l-am luat prin iarnă și de atunci l-am folosit. Aroma mi-a plăcut foarte mult, dacă ar mai apărea l-aș recumpăra.

Spray pentru bronz treptat - s-a terminat dar efectul așa și nu l-am mai văzut. De fapt, nu am avut niciodată răbdarea să-l folosesc mai multe zile la rînd așa cum ”scrie cartea”, cred că din cauza mirosului oribil. Aș prefera un autobronzant care își face efectul în 2 ore și care nu miroase atît de respingător.





S-ar putea sa iti placa si

0 коммент.

Formular de contact