featured Make up

Golden Rose Velvet Matte Lipstick review

21:08eliasteea



Astăzi va fi un review la un produs  din categoria ”A depășit toate aÈ™teptările” !
Nu intenÈ›ionam să cumpăr vreodată un ruj Golden Rose, mai mult de atât, aveam o impresie  nu prea pozitivă despre aceste produse ( în afara ojelor Rich color, care cred că au cucerit toată lumea :) Păi bine, uitându-mă ce ojă să mai cumpăr de la ei  am zărit  aceste rujuri pentru că, terbuie să recunosc au un ambalaj foarte ”nobil” È™i plus la toate eu, care sunt fana înrăită a nuanÈ›elor de oxblood nu puteam să le trec cu vederea.
AÈ™a cum nu sunt foarte costisitoare, am cumpărat deodată două pentru că mi-au plăcut foarte mult culorile, dar nu prea aveam mari aÈ™teptări de la ele. Spre marea mea uimire însă, sunt extraordinare! Ca să vă conving, au o textură super-plăcută care este foarte catifelată pe buze È™i au un finish într-adevăr mat, iar paleta de culori este foarte în vogă. Ceea ce m-a cucerit definitv a fost È™i  persistenÈ›a acestora! Rezistă ore în È™ir fără a curge a lăsa urme pe dinÈ›i sau a vă oferi alte surprize neplăcute.
Ce mai, sunt absolut adorabile!





Eu am nuanțele 20 și 25 și sunt încântată. Când mai intru pe la Golden Rose îmi mai iau la sigur
câteva - nr. 23 este primul în lista de dorințe dar le-aș lua pe toate!

PreÈ›: 47 lei  (MallDova)



S-ar putea sa iti placa si

0 коммент.

Formular de contact