featured Îngrijirea părului

Newbies: cumpărături de la Organic Shop

19:27eliasteea

Recent, am devenit fană a produselor organice.  Nu, asta nu înseamnă că de astăzi nu mai folosesc make-up și arunc tot ce nu e de origine 100% naturală din trusă, pentru că, cum m-am mai exprimat în posturile anterioare - totul este relativ și, poate face atât bine cât și nu prea (alergicilor,spre exemplu) dar cu certitudine, îmi aleg mai atent produsele de îngrijire astfel ca acestea să nu fie nocive și îmi” întorc fața” spre tot ce este organic și  bio.

Pentru că:

  1. Aceste produse conțin ingrediente 100% naturale. Aceste ingrediente hrănesc și protejeaza pielea fara a otravi organismul atunci când sunt absorbite.(pentru că circa 70% din ceea ce folosim pe piele este absorbit în sânge). Folosind produse fabricate din ingrediente 100% naturale se evita efectele secundare neplăcute, imediate sau pe termen lung, de care pot suferi persoanele cu pielea sensibilă. Alcoolul, parabenii și uleiurile minerale pot cauza iritații ale pielii și pot afecta serios sanatatea dacă sunt folosite pe termen lung (iar toate acestea sunt ingrediente folosite în mod regulat în produsele cosmetice obișnuite).
  2. Aceste produse scad riscul de aparitie a diverselor forme de cancer. Deși încă se mai duc discuții și  întâi s-a  constatat iar apoi s-a infirmat faptul că parabenii  cresc riscul de aparitie a cancerului, părerea mea este că ar fi mai bine să le evităm,la urma urmei nu pierdem nimic și riscăm mai puțin , uhm?

Prima dată am făcut cunoștință cu produsele organice Relaxa, care sunt apropo, autohtone, luând de la ei niște uleiuri - pentru îngrijire (argan) și eterice (levănțică, eucalipt - care apropo foaaarte bine ajută iarna, în perioada răcelilor atunci când este turnat în cadă și astfel ”inhalat”), apoi a urmat crema de față de la ”Natura siberica” pe care pur și simplu o ador  și șamponuri marca ”Organic shop” trebuie să recunosc că a trebuit să încerc mai multe până să le îndrăgesc. Apropo, nu m-am gândit vreodată că voi ajunge să laud cosmeticele rusești (sorry, o fi stereotipuri) dar, iată, produsele astea organice minunate mă determină  să o fac.
Înainte comandam de pe venera.md, până nu am dat de ”micul meu rai”  (din MallDova și Atrium)

Iată cele  mai recente achiziții:


Masca  de la ”Rețetele bunicii Agafia” (pe care, de altfel nu o puteam găsi în magazine) care seamănă a dulceață de zmeură la consistență :)
Masca cu nămol și alge de la ”Planeta Organica” pentru ten mixt și gras. Cu o mulțime de ingrediente naturale și pe care deja apropo am încercat-o.
Șampon pe ulei de mango 10% 
”Planeta Organica”  și balsam de păr bio de Alep cu ulei de dafin.
Promit în scurt timp să revin cu câte un review mai detaliat pentru fiecare în parte.





S-ar putea sa iti placa si

0 коммент.

Formular de contact