Make up

Balsam de buze Avon LUXE silken lip perfector

20:50eliasteea

Noutatea broÈ™urii curente, balsamul de buze LUXE de la Avon a apărut  recent È™i am decis să-mi împart primele impresii cu voi.



Acesta vine în 4 nuanÈ›e discrete, È™i conform descrierii producătorului:” Este un balsam de buze hidrantant cu retinol È™i colagen ce conferă pielii buzelor catifelare È™i volum. Buzele sunt instant hidratate,nuanÈ›ate È™i protejate cu SPF 15 ”.
Ultima, nu putea să nu mă bucure, mai ales acum,pe timpe de vară.
Eu l-am luat în nuanța Berry Tint:



Culoarea nu prea corespunde celei din broșură și este mai mult watermelon decât berry (după mine :D) . Într-adevăr aceasta nu este intensă, ca a unui ruj ci doar nuanțează foarte ușor buzele.
Se aplică foarte bine ”netezind”  pielea buzelor ( oare o fi colagenul, uhm?)  dar necăutînd la toate, nu l-aÈ™ numi un balsam hidratant. Nu oferă nici un fel de îngrijire buzelor È™i nici nu le va repara pe cele crăpate sau uscate. ÃŽn acelaÈ™i timp, un tint de obicei nici nu are astfel de proprietăți. Este mai degrabă un balsam protector, care poate preveni aceste ”mici neplăceri” È™i în plus vă poate proteja de razele ultraviolete.
Preț: 76 lei în Campania 9

S-ar putea sa iti placa si

0 коммент.

Formular de contact