Îngrijirea tenului

Review: Apă termală JONZAC Bio şi cremă JONZAC Re-active

10:56eliasteea


O veste bună pentru amatorii de dermatocosmetice şi cosmetice bio!


    Recent,am descoperit pe piaţa din Moldova produsele unui brand necunoscut de mine până acum - produsele pe bază de apă termală Jonzac.
Această apă termală vine din Franţa, de la o adîncime de 1,800 de metri, având o puritate extraordinară.





    "Bogată şi echilibrată în minerale precum calciu, magneziu, mangan, precum şi în multe elemente sulfurate, apa termală Jonzac acţionează direct asupra celulelor pielii ajutându-le să scoată apa din propriile lor resurse şi stimulează metabolismul de regenerare a celulelor. Zi după zi, celulele se regenerează şi calitatea pielii se îmbunătăţeşte vizibil."  

Apa termală Jonzac este: 
- Calmantă: diminuează eritemul indus de UV: calmează pielea şi limitează roşeaţă. 
- Anti-inflamatoare: inhibă eliberarea de histamină şi degranulează celulele catarg: limitează reacţiile de sensibilitate şi intoleranţă 
- Regenerantă: Activează cele 3 etape cheie ale regenerării celulelor: Întăreşte bariera cutanată. 


    Pentru mine, apa termală  este indispensabilă în zilele toride de vară, dar şi în momentele când îmi apare vre-o iritaţie pe piele ( problemă cu care mă confrunt des având tenul predispus la alergii). Mi-am creat obiceiul să o folosesc de fiecare dată după curăţirea tenului (înainte de aplicarea unei creme) pentru un plus de hidratare.
Crema pentru faţă Jonzac Re-active pentru piele intolerantă.

Preţ: în jur de 145 de lei pentru 300 ml  (în farmaciile Elody)



Crema de faţă Jonzac Re-active pentru piele intolerantă.


    Ştim cu toţii că tenul sensibil necesita o atenţie mai speciala, întrucât poate fi sensibil la anumite ingrediente existente in majoritatea cosmeticelor. Persoanele cu ten sensibil ar trebui intotdeauna sa foloseasca produse de ingrijire hipoalergenice, pentru a proteja tenul de reactiile alergice.
Eu mă declar "fericita" posesoare a unui astfel de tip de ten şi, deşi nu prea fac alergie cutanantă la produsele cosmetice din comerţ (mai des la praf sau alimente), am perioade în care din cauza alergiilor sezoniere, pur şi simplu nu suport aromele intense care de obicei însoţesc unele produse de îngrijire.




Acesată cremă nu are deloc miros/ parfum şi conţine doar ingrediente naturale. Este prezentă în două formule - una mai grasă, pentru tenul uscat şi sensibil, şi una lejeră - pentru cel combinat/gras. Eu mi-am procurat-o pe cea " rich", deoarece la momentul respectiv aveam pielea mai predispusă spre uscare. Chiar şi aşa, aceasta nu lasă senzaţia de gras şi intră foarte repede în piele. Este o cremă universală,care poate fi flosită atât dimineaţa cât şi seara. Sub machiaj se comportă destul de ok şi mă declar mulţumită. Acum, pe timp de vară nu o pot folosi ca cremă de zi pentru că această serie nu conţine filtre SPF iar eu obişnuiesc să-mi protejez tenul de razele UV. Oricum, nu am pus-o deoparte şi o folosesc seara, sau în momentele când tenul meu se simte oarecum mai iritat.

Important: termenul de valabilitate este unul destul de redus - de 6 luni de la deschidere datorită lipsei de conservanţi şi ingredientelor naturale. În principiu, volumul de 40 ml de obicei "se duce" şi mai rapid.

Preţ: De pe farmacie.md am procurat-o cu 209 lei, dar m-am pomenit şi cu un spray cu apă termală Jonzac de 50 ml cadou (de dimensiune"de buzunar" cum îmi place să-l numesc, care poate fi purtat în geantă).






S-ar putea sa iti placa si

0 коммент.

Formular de contact