Îngrijirea părului Îngrijirea tenului

empties #2 Produse terminate în luna august

12:40eliasteea

E vară, e soare, e caniculă. Nu e de mirare că toate aceste bunătăți fructate și fresh s-au dus atât de repede!

Așadar, iată produsele terminate în luna iulie/august:



(De la stânga la dreapta):

Gelul de duș ON Line cu avocado. Nu am mai luat produse ale acestei mărci până acum. De fapt, și acest gel  l-am primit cadou în set cu sarea de baie. Miroase excelent și ...ce mai poți aștepta de la un gel de duș? Desigur, nu usucă pielea,se spumează ușor și este destul de friendly pentru buzunar (m-am uitat prin magazine). Așa că, are din partea mea un + și mă declar mulțumită de el.

Apa micelară de la Garnier. Cred că o pot numi cu siguranță unul dintre produsele mele preferate! Înlătură fără nici un efort machiajul, chiar și pe cel rezistent la apă. Nu are absolut nici o aromă,și este foarte indulgentă cu pielea sensibilă (fiind de fapt destinată acestui tip de piele). Mie mi-a plăcut foarte mult și la sigur aș cumpăra-o din nou. Am văzut recent că a apărut și versiunea cu capac albastru, destinată tenului mixt și gras. Acum am de ales doar pe care dintre ele să o iau!

Șampon cu Grapefruit de la Organic Shop. E super tare! Aromele lor sunt atât de gustoase! Nu în zadar pe verso chiar există atenționarea că acest produs nu este comestibil :) Miroase exact ca grapefruit-ul natural și chiar are în componență doar ingrediente organice. Bineînțeles, nici urmă de parabeni și sulfiți. Este destinat tutror tipurilor de păr,pentru strălucire și vitalitate. Își îndeplinește promisiunile, însă necesită folosirea unui balsam după - pentru că poate lăsa părul cam gre de descurcat. Eu îi iert acest mic neajuns (mai ales că întotdeauna folosesc o mască sau balsam) și mă declar absolut încântată!

Balsam pentru părul vopsit cu Mango de la Organic Shop. Descoperirea acestei veri Nr.2 :)
Ca și șamponul, are o aromă absolut încîntătoare! În plus, mi-a plăcut foarte mult efectul pe care l-a avut. Se deosebește foarte mult de balsamurile tradiționale din mass market-uri. Pentru că nu conține siliconi, nu îngreunează deloc părul, îl lasă mătăsos și ușor de pieptănat și hrănește foarte bine firul de păr. Deși pare foarte ”light” este destul de eficient. Mie mi-a plăcut foarte mult, unicul minus poate fi faptul că se termină atât de repede!

Crema Solutions Hydra Beyond de la Avon. Acum această gamă este complet renovată și apare sub numele de Nutra Effects. Eu încă mai aveam varianta veche și abia acum s-a dus. Este o cremă foarte lejeră, potrivită pentru orice tip de ten (în special celui mixt și gras) pentru că are o textură de gel, intră foarte repede în piele și nu lasă urme grase. Este ideală pentru vară. În plus, eu o țin la frigider,astfel are și efect plăcut răcoritor.

Spray Advance Techniques pentru îndreptarea părului de la Avon. Acesta ne promite un păr drept și mătăsos până la 48 de ore. Efectul durează cam o zi, într-adevăr cu acest spray părul se coafează mai ușor, și este ceva mai neted decât de obicei. Desigur, va trebui să insistați și cu placa. Nu l-aș numi un produs indispensabil pentru că, în principiu nu văd mare diferență - dacă îțî îndrepți părul cu sau fără... Este destul de bun însă ca spray pentru descurcarea părului și pentru a ușura coafarea.



S-ar putea sa iti placa si

0 коммент.

Formular de contact