Îngrijirea părului Îngrijirea tenului

Rețetele bunicii Agafia - mica mea colecție

22:25eliasteea

Rețetele bunicii Agafia este un brand de cosmetice siberiene naturiste care în ultimul timp a răzbătut pe piața internațională. La noi exista demult,dar nu prea îi acordam atenție. Recent,am văzut aceste produse și la Iași, iar pe blog-uri văd tot mai multe review-uri pozitive de pretutindeni. 
La noi aceste produse se găsesc la Organic Shop (toată linia) iar unele produse chiar și în supermarket-uri (în Nr.1, de exemplu).
Ceea ce m-a atras în primul rând la acestea este ambalajul în stil provence. Nu merită să neglijăm și faptul că sunt sută la sută naturale, cu extracte organice, paraben free și în plus, foarte prietenoase cu buzunarul!




Preferatele mele, fără îndoială sunt măștile pentru față! 
Este unul din puținele cazuri, când în raportul preț-calitate, calitatea depășește prețul.Sortimentul este foarte divers, cred că o să le încerc pe toate,dar la moment am 3 din acestea și pot să mă declar pe deplin mulțumită de ele :)



  Masca-express răcoritoare  îmi place cel mai mult. Are o consistență de gel de culoare alb-turcoaz și miroase a mentă. În cele 10 minute tenul meu își ia doza de prospețime și revigorare, iar după arată foarte bine - culoarea se uniformizează, piele devine netedă și catifelată. O ador în special vara, pentru că are un efect răcoritor destul de puternic care pentru mine e foarte plăcut.


Masca- express răcoritoare 
                                       

Masca vitaminizată cu suc de pomușoare  miroase delicios a fructe, și are o consistență asemănătoare dulceții din pomușoare. Hidratează tenul detul de bine și îl ”rumenește” oferindu-i vitalitate. Ce îmi place cel mai mult la ea este cred că totuși însăși procesul de utilizare a măștii. Este exact ceea de ce ai nevoie atunci cînd vrei să te răsfeți puțin sau să îți ridici dispoziția.


Masca vitaminizată cu suc de pomușoare

Masca cu argilă albastră și apă de albăstrele. Curăță în profunzime tenul și se va potrivi de minune tenului gras cu probleme sau celui mixt.Ceea ce o deosebește însă de măștile obișnuite cu argilă  este faptul că aceasta nu se usucă (oricît nu ai ține-o pe față - eu am încercat) și nu usucă nici tenul, din contra, după folosire acesta este oarecum mai hidratat, mai curat, porii sunt mai fini și mai puțin vizibili. Are o consistență cremoasă dar ușoară, miroase foarte discret a flori și se îndepărtează destul de ușor (comparativ cu masca precedentă,de exemplu care este mai densă).

Masca cu argilă și albăstrele

Iar acesta este un produs fără de care nu știu cum mă descurcam pînă în prezent! Uleiul siberian auriu pentru păr. Acum este prima ce am la îndemână atunci când părul meu devine uscat și fragil.

Recent am revenit de la un festival open-air la care am stat 5 zile în soare, ceea ce (necăutînd la pălărie) a avut consecințe negative pentru podoaba mea capilară care semăna a fân :D  (fără exagerări)
1 oră cu acest ulei - și părul meu și-a recăpătat statutul de podoabă capilară (din fân). 


Uleiul auriu siberian




Mod de folosire: Uleiul se încălzește preventiv în baia de apă și se aplică pe păr de la rădăcini spre vîrfuri (eu îl aplic și fără încălzire) după care părul se acoperă cu un prosop și se ține în jur de o oră, apoi se spală ca de obicei.
Sticla are o pomiță foarte comodă, așa că este ușor de dozat și de uniformizat ulterior pe păr.
Este cam greu de clătit, de aceea va fi nevoie să insistați cu șamponarea. Eu de exemplu, folosesc săpunul pentru corp și păr tot de la Rețetele bunicii Agafia cu extract de mur pitic (în prima poză de sus în borcan albastru-închis).Da,da, ați auzit bine! îmi spăl capul cu săpun :D însă nu unul obișnuit, ci unul natural, obținut din rădăcina plantei de săpunăriță (Saponaria Officinalis)care are o consistență cremoasă, și care face o spumă abundentă astfel încît este necesară o cantitate cît o nucă pentru a îndepărta măștile sau uleiul.
Să revenim la uleiul pentru păr. Unul din aspectele importante este componența bio a acestuia:
Componența: ulei de cedru, ulei de cătină albă, ulei de brusture, peptide din aur (?)( sună oarecum amuzant pentru așa preț),vitamina E.
După folosire părul devine foarte plăcut la atingere, este plin de viață,neted și strălucitor de aceea acest ulei este acum un produs indispensabil pentru mine.
Nu trebuie să exagerați desigur, pentru că folosirea excesivă sau prea frecventă a uleiurilor pentru păr nu influiențează prea bine asupra pielii capului și a firului de păr în general, încărcîndu-l prea mult. 





Și în final, Masca cremoasă cu extracte de mur pitic. Are o consistență nu prea densă și seamănă mai mult a balsam de păr. În principiu, eu o folosesc în așa postură pentru că este destul de light. Nu pot să zic că face miracole, dar se isprăvește cu scopul său. Părul este mai moale și mai ușor de coafat, iar în plus, miroase foarte delicios a fructe și este plăcut de folosit.

                            
Masca de păr cu extract de mur pitic
                            

S-ar putea sa iti placa si

2 коммент.

Formular de contact