Îngrijirea tenului

Dermacol - my best friend from CZ

01:56eliasteea

Ce fac fetele atunci când se află departe de casă? corect, cutreieră toate magazinele pentru puțin (sau mult) shopping, în căutarea bunătăților care nu pot fi găsite în țara de origine.
Eu de fapt, știam după ce mă duc :) Și chiar văzusem pe la noi prin magazine cândva Dermacol ! Însă, până mi-a venit timpul să cumpăr ceva, na!nu  nu mai avem importator Dermacol în Moldova.

Dermacol- este o marcă de cosmetice cehă, foarte iubită de localnice (conform statisticilor, fiecare al 4-lea fond de ten cumpărat este marca Dermacol, precum și fiecarea a 5-lea produs de îngrijire a tenului) dar cunoscută și peste hotare. Fondat în 1966 aceasta a devenit renumită datorită fondului de ten cu acoperire mare "Make up Cover".

Așadar, scopul meu a fost clar, cum ajung în Cehia, îmi iau un fond de ten de la ei neapărat. Îndată ce m-am văzut în magazinul specializat, am pus ochiul pe Matt Control. Vara tenul meu mixt devine ceva mai gras, de aceea aveam nevoie să ”îi vin de hac” cu ceva.




Prima ce m-a încîntat este că au nuanțe foarte și foarte deschise (*yay) așa că în sfârșit am putut și eu să găsesc ceva care s-ar potrivi ideal tenului meu alb-ca-zăpada (ceea ce e uneori destul de dificil!).
Bucuria mea #2  - nu este prea greu, nu creează efectul de mască și are un finish destul de natural și necăutînd la aceasta este destul de rezistent! Desigur, nu este vorba de 18 ore, așa cum este indicat pe etichetă, dar am avut ocazia să-l port pe tenul meu la temperaturi de +38 și chiar  să fiu stropită de o mșină de pompieri  (cre că m-am gândit la o nouă reclamă pentru acest fond de ten în condiții extremale uhm? :D) și cu toate astea să nu mă pomenesc cu make-up-ul curs pe ten.
Ah, da, fetelor, cel mai important! nu lasă urme pe ecranul telefonului :D (așa cum o pățesc des).

Toate aceste motive mă fac să-l numesc ”my best friend” pe timp de vară. Cred că este waterproof, și are și ceva SPF (nu prea mare, 15 dacă nu greșesc). Nu știu dacă o să îl folosesc și pentru sezonul rece,așa cum atunci tenul meu nu mai este atât de gras și poate avea porțiuni uscate pe obraji - pe care cred eu, acest fond de ten le va evidenția așa cum nu are proprietăți hidratante. În plus, nu recomand să îl aplicați cu degetele, așa va fi destul de greu să obțineți un aspect uniform.

Eu i-am luat ca pereche și această pudră, tot de la Dermacol, care miroase a ciocolată și care de asemeni s-a potrivit de minune cu nuanța tenului meu :)



S-ar putea sa iti placa si

1 коммент.

  1. Really very nice post I really need something Liked That and I m Become Very Big fan of Dermacol After reading your post :-)

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact